snipp snapp slut - så åkte Moa ut

2011-12-02 @ 23:20:41
Jaha.
Som rubriken lyder.
Moa åkte ut i kvällens idol semifinal.
Det sög lite faktiskt, hade velat se henne ta hem hela skiten med vinnarlåten som självaste Darin har varit med o framställt.
Men jag tror dock att det blir Robin som tar hem hela skiten, sorry alla La Fondeller där ute.
Men han gör faktiskt det.
Moa överlät vinsten till honom.
Han har en stor fanbas som Moa hade, men bara för att Amanda Fondell gjorde en bra förstalåt ikväll så drog sig folket och röstade där.
De kände igen kramen från Vings resebyrå. Lät ungefär exakt som den.
Kanske ska Fondell börja sjunga för Ving?
Hade varit ett fint avtal och vi hade fått se hennes shownummer varje dag i rutan! :D
hon är duktig, men Robin är den svenska Lambert.
En riktig Star.
Jag Vill mest bara tacka Moa för att hon varit med och gjort fredagskvällarna så speciella så det finns inte.
Varje låt hon framfört har varit gudomlig.
Jag brukar vara kräsen för folk som står stilla och framför låtar.
Men till och med hon lyckades charma mig så jävla bra att jag inte ens lade märke till det.
Hon kommer gå långt.
Producenterna jagar henne från och med ikväll.
Din framtid börjar här Moa, och vi kommer minnas dig så mycket mer än vi gjort om du vunnit.


Moa forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback