14 januari 2012

2012-01-14 @ 12:06:20
Tänk att jag redan på något sätt vant mig vid att skriva 2012 istället för 2011!
Det är helt sjukt, jag brukar alltid vara  en sådan person som är sist med att komma ihåg att det är ett nytt jävla år!
Fast det känns ändå på något sätt som att nyår var för längre än två veckor sedan.
under detta årsskiftet har jag hunnit både ta farväl av en gammal skolan och ta del av en ny.
Samma linje, annan skola.
Här är det mer styling som gällerm ca 15 h i veckan vilket är superkul! Det är så det ska vara, inte 3h i veckan som på min gamla!
Här kommer jag få ut det jag vill och jag sitter och tar igen endel grejer som jag har missat inom hår. Man blir helt frälst i det och det är kul att öva,öva och öva!
Men nu siktar vi mot den 24-25 januari!
Jedward kommer till Sverige och jag och Elin drar oss mot Göteborg följt av Linköping för att komma ifrån allt lite och ha riktigt kul!
Känns som det var igår vi var i Stockholm, men faktumet är att det är 4 månader sedan snart!
Gud vad tiden går fort!
Och snart två år sedan jag såg Tokio Hotel!
Ett mål är att se de i år någonstans, i europa..... hhaha japan är för långt! men vem vet, i framtiden kanske jag ser dem även där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback