Jedward Sweden Tour

2012-02-02 @ 20:40:09
Förra veckan var jag ju och besökte två underbara städer för att se Jedward live.
Som sagt så såg jag dem i göteborg och i linköping och jag har ju smått berättat lite om vad som hände där.
helt magiskt och folk kanske inte riktigt förstår hur underbart det var.
Det slog liksom Tokio hotel för snart två år sen.
Mycket har nog med att göra att vi fick chansen att träffa de underbaraste tvillingarna på hela jorden.
Kön i linköping var det roligaste på länge, vi hade sjukt kul.
Eller vi hade kul båda dagarna, fast på helt olika sätt.
Jag minns allt som det var igår, fast det bara var en vecka sen så känns det inom mig som det var längre sen.
Träffade amazing people i Linköping och både Elin och jag njöt av livet.
Life is good.
Elin och jag skulle kolla läget ute i linköping och tog oss en sväng ut.
Vi kom bara utanför dörren när det kom en blå buss körandes på vägen.
hej hej där kom Jedward.
John lade armen om mig och vi gick in men efter ett snabbt besked att de var på fel sida sprang de för livet tillbaka till bussen, som i sin tur körde runt till andra sidan.
Yey run bitch run. vi sprang så satan.
och där...där stod dem!
Edward gick iväg en bit i hopp om att få några efter men ingen märkte det så han drog sig inåt medan john chillade med oss utanför.
Kramiiiiskalas
och det bästa av allt.
Han kom ihåg Elin och mig tack vare tröjorna vi gett honom och glasögonen!
ah....fangirl forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback