Den personliga hälsningen till Georg!

2009-12-01 @ 20:46:56
TJAAA!!

Idag så vare skola , som vanligt.
Det börjades med idrott, sen vare tyska.
jag började på min uppsats om Tokio Hotel :D
Det går riktigt bra :D
Iaf så vare So och sen lunch.
No och matte avslutade dagen. Jag kan säga att det var iskallt idag! Huuu!
Åkte moppe med elin hem och gjorde lite läxa,satte mig här o nu sitter jag o kollar på roliga videos på youtube!
Alla videos där gör min dag!
om jag hittar en som jag vet ni kommr tycka är konstig så lägger jag upp den!
den är grymt sjuk!
Iaf så är kenza en person som ger sig iväg på många upptåg för MTV :D
Bla så han hon få sig en liten snabbkonversation med självaste David Hasselhoff!
 Och alla vet ju att Georg i Tokio Hotel är ett stort fan av den snubben xD
Bra jobbat Kenza!
Och det är ganska coolt att Tom Kaulitz hittade denna intervju på Youtube och lade upp den på sin blogg!
o nu får ni chansen att se den!
själv tycker jag den är klockren!
+ för att kenza gjorde det för georg
+ för att Tom hittade den :D



puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback