JULAFTON!

2009-12-24 @ 21:38:30
Hej och god jul på er läsare!

Idag är det julafton!
Äntligen säger jag bara! Så himla skönt.
Det började med att jag blev väckt på morronen.
Vi åt frukost jag pappa och bror min.
Sen åkte vi till mamma och pappa åkte hem. Vi spelade lite musik och sånt.
Sen vid lunch åkte vi till mormor och morfar, vi spelade julmusik och fixade maten.
Som vanligt skulle man titta på Kalle anka, hur många gånger man 'än sett det.
Aldrig att jag tittar på Anna Anka.
Usch, hatar henne.
Iaf så kom kusinerna, vi åt julmat och efter nån timme så kom "Tomten"
han delade ut julklapparna o vi öppnade dem !
Jag måste medge att jag faktskt filmade nästan hela tomtens besök!
Efter det så kollade alla på julklapparna och sen åt vi risalamalta.
En tradition som aldrig glöms bort !
Sen så pratade vi mest och kusinerna lekte o grejade.
jag provlåg mormors spikmatta som hon fått av morfar!
Det gjorde lite ont men inte så farligt som jag trodde.
Sen så typ har vi bara ätit godis och sånt o nu sitter jag här.
Men det är snart dags för mig att gå och ..göra nått annat iaf!
Just det!
Jag lyssnade på Gerts årliga juldikt ! har den på mobilen så jag spelade den högt xD

Iaf så hoppas jag att ni haft en underbart bra dag!
Och jag önskar Från oss alla , till er alla. En riktigt God Jul!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback