Pingu!

2009-12-07 @ 20:35:17
hejsan!

Idag vaknade jag först vid tjugo i sju, då väckarklockan ringde.
Men jag somnade sen om till halv åtta!
elin hade skickat ett sms att hon skulle åka taxi idag så jag skulle alltså gå till skolan.
Oh jag var ju redan sen.
Så jag fixade mig i all världens stress och kom till skolan vid fem över åtta.
Det var K-tid först och sen info.
Sen vare tyska, jag skrev klart min tyskuppsats!
sen vare lunch, och sen slöjd!
sista lektionen var svenska och jag skrev inte en endaste rad på min svensksak xD
Jag tog sen bussen hem och lagade mat och sen satte jag mig här!
På lördag är det lussesmällen och det ska bli skitkul! :D
Nu tittar jag på Tila tequila och typ tråkar xD

tittade på denna videon nyss och nog fick man sig ett gott skratt xD



Den är så klockren! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback