Stylist nästa!

2009-11-26 @ 21:23:57
Hej folket!

Idag var det typ en bra skoldag.
Vi hade inte så mycket ämnen , och jag gjorde inte speciellt mkt på lektionerna xD
Min  koncentrationsförmåga var inte den bästa om man säger så! XD
Men iaf så har jag totalt bestämt mig nu!
Det blir Gymnasie med stylistinriktning !
Ska bli skitkul!
Därför hade jag tänkt att lägga ut lite bilder på hur mina sminkningar är ibland!
Övning ger färdighet.
Idag hade jag en aprikosfärgad skugga med en lite mörkare röd på.
Basen var bara en vanlig ljus skugga och sen lite mascara på det!
Orkade inte anstränga mig så mkt!
Iaf så äre fredag imorron!
Skola först, dryygt , sen blire stan med Elin , joina oss alla som vill!
Ha en bra dag!
Dagens låt är : HUMANOID - TOKIO HOTEL
Lyssna på den!
Den är skitbra!

Puss läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback