JUL!!!

2009-10-01 @ 22:57:50
Det är nog bara jag som redan längtar till jul?
Right?
Jag längtar efter den där mysiga känslan som är när julen närmar sig (:
Så härlig!
Jag längtar som fan!
Varje dag tänker jag nog på julen xD
Men den som väntar på nått gott väntar ALDRIG förlänge...
Iaf xD
Idag så hade vi bild, det var tråkigt...
o jag drog ett hästskämt för Carro som johanna tyckte va väldans roligt xD
Sedan hade vi håltimme...
Och då drog vi hem till mig xD Körde moppe ^^ O de tycker jag kör som en dåre-.-
tack för det då xD
Sen hade vi tyskaprov, kan säga att jag blev jäkligt nöjd med vad jag fick (A)
Och efter det så kom jag inte ihåg vad vi hade xD
Sen kom jag hem, o gick o handla godis tills imrn xD
Sen har jag inte gjort mer xD
Jo suttit här, snackat med Kitty i telefon (:
Det är alltid najjs :D
Vi är bäst tjejen (:

Dagens video jag ska kommentera handlar såklart lite om julen xD
För er alla som tycker texten till All I want for christmas is you... är fin men inte gillar Mariah Carey xD
Så finns denna versionen att lyssna på xd
Inte riktigt lika vacker på nått sätt xD
Men det är skönt drag i den xD
Kanske ingen låt man vill vakna till en julaftonsmorron...
Men kansek till eftermddagen? xD
Den mysiga julen nalkas o här får ni en härlig jullåt med MCR ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback