NYTT INLÄGG !!!

2009-10-06 @ 20:20:19
Hääj folket!
Sitter vid min gamla dator nu xD
Jag saknar min andra xD
Den är mkt mkt snabbare xD
Iaf ^^
Idag vare skola, elin hmtade mig
Sen hade vi nutidsorienteringsprov D:
Det sög o jag kunde fan inte ett skit xD
Vi gick runt i korridorerna på varje rast xD
sEn hade vi tyskaprov -.- fick ett poäng ifrån MVG ._.
Jag blev så sur -.-
Men iaf, så vare lite annat o sen vare NO xD Då kom Håkan in o berättade att johannas Hitler uppsats kommit ut på mellanstadiets sida xD HAHAHAHA TVÅ EXEMPLAR hade stackarna fått av den (:
Det var roligt xD
O nu sitter jag här o drogar THs nya låtar :D
De äger kan jag lova er!
Och jag önskar att det blir höstlov xD
Och såklart längtar jag som vanligt till julen XD Nu ska ni få kommentera och kritisera en video JAG har gjort , istället för att jag ska kommentera o kritisera videos :D Lycka till! Kommentera som fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback