TOKIO HOTEL , lika kul som alltid xD

2009-09-16 @ 21:06:10
Hej på er!

Sitter nu här och skrattar åt TH xD
De verkar ha så himla kul tillsammans xD
och de har min humor också xD
Idag hade vi svenskaprov på Bellman först, det gick la sådär.
Sen hade vi skolfotografering. Jag ser typ ut som en Mammut eller nått men det får jag ju leva med.
Efter det så hade vi lite fler ämnen och sen drog jag hem xD
Vi åt på Glassiären och frös ihjäl XD
Sedan satte jag mig här :D
Har drogat TH,tittat på skojsiga klipp från när de var i sverige. De verkade ha en trevlig visit här (:
Det gillar vi (Y)
Och tom tyckte det fanns en hel del blonda fans xD
Iaf så blire ingen kommentar på musikvideo idag utan på en skojsig video xD
Försök lista ut vad de säger utan att läsa texten xD
Iaf, detta klippet får mig alltid glad iaf :D
Är man på dåligt humör så får man alltid det på topp med en liten krydda som kallas ; Tokio Hotel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback