Världens bästa juldikt!

2009-09-15 @ 20:47:43
Skola idag -.-
Kallt som fan med utegympa -.-
Men aja, man får la skylla sig själv att man inte har mer kläder på sig.
Försov mig lite idag (A) Det är ju bra detXD
imorron har vi svenskaprov.
Önska mig lycka till!
Kommer ju gå alldeles lysande!
Eller inte -.-

Iaf så tänkte jag på vad jag ska kommentera för nått idag, och det blir en dikt jag hörde förra julen.
Och den får mig , trots dess språk och baktanke att längta till julen xD
Det är så mysigt på julafton! :D
Aja jag får la stå ut och vänta som alla andra -.-
Men nu ska ni få höra den!
Och jag har absolut inget att kritisera på den! Den är så jävla rolig xD
Ni måste lyssna på den fan xD
Skulle vara kul om de filmade när Gert Fylking läste upp dikten  xD
Se hur de såg ut när de skrattade xD
men iaf XD
Här kommer den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback