19 Augusti 2010

2010-08-19 @ 18:09:52
Hej alla läsare! (om det finns nårra)
Det känns som det börjar gå mot höst!
Idag var det riktig höstluft ute!
iaf så slutade jag tidigt idag, vilket var väldigt nice!
Tog på morronen bussen in med Josefine och Elin och vi strosade runt i Hoglands medan vi väntade på att tiden skulle gå!
Idag började vi af jobba efter schemat vilket kändes rätt bra att komma igång för det finns ju inte så mkt att göra annars. Imorron äre smink hela dagen vilket jag hoppas blir väldigt nice (:
När jag kom hem idag så var jag så sjuuukt trött att jag lade mig på soffan och slappade och kollade på TV ;D
jag har inte någon dagens låt än så länge men det kanske kommer en sen, isf slänger jag in ett inlägg senare!!
Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback