Fredag igen!!

2010-08-20 @ 21:17:24
Hej mina läsare!!

Idag äre fredag (ganska uppenbart kanske).
På skolan har vi bara sminkat hela dagen, förutom sista timmen då vi hade service och försäljning!
måste skaffa ett femämnesblock!
sen så hade vi lite pratstund hela klassen med stylistläraren och hade väldigt kul när vi satt där (:
sen när skolan var slut så satte jag mig i hoglands och trodde att jag skulle vänta på elin, men hon var tydligen redan där!
Vi drog och åt på Royal Thai och mumsade massa god mat!
Sedan drog vi ut till Saltö för att bowla, men vi ångrade oss så vi promenerade tillbaka och jag fick en ny "mössa" av elin som i själva verket var ett gammalt kuvert och på den ena sidan skrev vi "nymålad" och på den andra sidan "här kommer jag" och sen turades vi om att gå runt med den. Haha!
Sen så gick mössan sönder så istället samlade vi nypon i som vi ställde oss vid bron och kastade ner så de studsade på stenar och ner i vattnet! haha mer lättroad kan man inte bli!
När vi kom in till stan bestämde vi oss för att äta på glassiären så vi fick köa en stund och sen dorg vi till med varsin rejäl glass.
och vi fick ju besök av både måsar, kråkor (som egentligen är kajor) och sen typ...småfåglar som jag inte vet vad dem heter. måsarna fick inget, bara småfåglarna och kajkråkorna!
sen gick vi till hemmakväll och köpte klubbor och gick till Hoglands och satte oss, då kom Demi och co! sen så kom vår buss tillslut och så var det en rolig resa hem också!
väldigt najjs allting!
Du gör min dag Elin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback