Mount Kläderest!

2010-08-21 @ 22:34:50
Nu har jag rensat igenom hela min garderob utan att hitta nått som ska slängas eller skänkas!!
fast så brukar det ju se ut..
och nu ligger iaf kläderna i snygga högar.
Asså jag skulle behöva en garderob till, men det får ju tyvärr inte plats... Men det hade varit bra!
aja! får la trycka in allt!
idag så hämtade mammi mig och vi åkte till Amiralen en stund :D
köpte block till skolan för det behövdes iaf!
Sen skjutsade hon mig till farmor och farfar där pappi var och jag drog över till elin och spenderade resten av eftermiddagen där istället!
älskar dig bästevän<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

kan du lägga upp del 40 på fanficen eller , du lovar och lovar men den är inte där ännu ?:S

2010-09-20 @ 19:30:29

Postat av: Joakim

Hej!

Haha, vad roligt att min blogg kom upp då! :)

Vad kul att du tyckte om filmen! Då blir man glad!

Ha det fint!

Joakim

2010-09-26 @ 12:42:48
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback