17 december 2010

2010-12-17 @ 12:58:37
En vecka till jul!
jippiee

haha var bara tvungen att få det ur mig.
Idag gick jag upp vid 6 som vanligt för att åka in till skolan och sånt.
Jag var där vid tio i åtta och mötte Nathalie så vi hade sällskap till skolan.
Det var kallt som fan och snöade -.-
Det var sedan julasvlutning i knappt en timme. vi fick lyssna på saga och fika. Sen satt jag kvar med Maria och Erika på skolan tills affärerna öppnade o vi fick mer fika när vi väntade!
Sen skulle Erika ta bussen hem o Maria och jag gick på stan innan jag med åkte hem sen (:

Nu ska jag iaf ge mig ut i snövädret till affären för att handla hem lite grejer så att jag kan göra pastasallad!

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Mig 8D

LOOOOV 8D

Gott jul & God nytt år (:

2010-12-17 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback