ännu en ledig dag! <3

2010-02-19 @ 18:53:37

Hej hej!
Ännu en ledig dag idag!
fyfan vad skönt :')
vi har varit lediga ganska mycket från skolan senaste tiden! Och på måndag så äre sportlov!
Var i stan idag med Johanna och Sofie. Trevligt trevligt!
Vi hade jättekul och jag köpte den nya Frida tidningen där man fick en TH poster i :')
BARA TVÅ VECKOR KVAR TILLS KONSERTEN <3
så underbart kommer det bli! Och mamma ska boka hotell idag! :D
Sitter och lyssnar på en massa musik nu på spotify och för en gångs skulle väntar jag på reklamen! Det sägs nämligen det finns en med TH! <3
Ska snart byta till min dator med och skriva en ny del till min FF :D
Men det blir en mysig fredagskväll med film, solsidan och godis!
och jag måste bara slänga in denna videon här...
fyfan vad jag älskar den!

 

 

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback