Han lurade hela världen!

2010-02-11 @ 19:19:06
Dennis K. En kille jag aldrig i mitt liv skulle vilja möta på stan.
Han lurade världen.....
Han lurade världen och på en enda dag så kom hans påstående att hans ex Pinky skulle vara tillsammans med Bill Kaulitz.
Det finns massa videos om det på youtube men han är inte värd att platsa på min blogg så jag väljer att avstå från hans ansikte på bloggen.
Bild.de gick ut med detta som världens nyhet och bilden som Dennis påstådde att han hade tagit är en printad bild från Tokio Hotel TV.
Förjävligt hur satans idiotisk man kan va.
Allt för en hämnd för att Pinky gjort slut.
Men Pinky talade ut i TV att han var störd och att det är allas dröm, hela världen kan nu andas ut sas det i TV.

Nej nu vill jag inte snacka mer om det.

Nationella prov idag och i tisdags..... känns inte alls bra men det får la bli som det blir .
Allt är ju inte helt kört, allt hänger inte på de nationella proven. G är mitt mål sen blir jag bara extra glad om det blir mer än det.
Godis åt jag en jäkla massa man jag fortfarnade godis kvar xD
Nu är det FF skrivardags!
Ha det bra mina vänner! <3

Kommentarer

Postat av: Majs :*

Om någon får godkänt så är det du xD

Dennis K kan knulla Danne K i röven <.<

2010-02-11 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback