mobilskalet blev klistermärke!

2010-02-01 @ 21:30:07

Hejsan!

Eftersom min tyska suger och tydligen alla andras också för den delen så missuppfattade jag Handyfolie.
Alla sa till mig att det betydde mobilskal....men det gjorde det inte!
klistermärke var precis det rätta ordet!
men eftersom min mobil hade lösa delar så sattes de på plats när jag försökte få på klistermärkena på mobilen. och jag kan bara säga att resultatet blev hur fucking bra som helst!
mobilen är snyggare än någonsin och jag tänkte vara snäll och visa er hur baksidan ser ut!

Fett sexiii jag vet!!!

Annars vare skridsko idag... vill bara säga till er att... JAG HATAR SKRIDSKO! 
så ! nu vet ni det folk!    men vi hade jävligt kul ändå vill jag lova :D  flummm hela dan faktiskt :D

 

XOXO   Idah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback