mys söndag!

2010-02-14 @ 20:30:20
Hej på er!

Idag så besökte vi varmbadhuset med folket som var med i tunisien!
Det var superkul! och jätteskönt också för den delen!
Romerskt varmbad var det om jag ska vara korrekt! Så himla mysigt i den äldre delen av badhuset. Ni borde testa det själva! Över 30 grader i vattnet o då kan ni fatta hur mycket jag längtade då vi var där efter att få komma iväg bort från snön!
Ge mig vår eller en resa till ett varmt ställe nu!!!!!
Sen vare bara hem och plugga till NO provet, somnade mitt i pluggningen xD
Nu sitter jag iaf här och lyssnar på musik och äter chokladhjärtan!

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER!! <333

Och ta hand om er nu i snön!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback