NU E DET FREDAGSMYYYYYS!!

2010-02-26 @ 19:07:18
Tja på er!

Ja som ni märker har jag inte bloggat på 20 år eller nått!
Jag har varit hos lilla mormor och deras bredband var helt dött så jag har kännt mig helt isolerad där uppe i skogarna! XD
haha! men nu är jag back on track!
och.... IDAG ÄR DET EN VECKA TILLS JAG SITTER I SCANDINAVIUM OCH SER SJÄLVASTE TOKIO HOTEL FÖRFAN!!!!!
Så jävla awesome är det!
sitter nu och väntar på solsidan som börjar halv tio -.-
en TH intervju får förgylla min kväll!
den är grymt rolig så jag tänkte lägga upp den här så alla ni småttingar också kan se den!
Hoppas ni har haft en bra dag! köpte blå och gula ballonger jag idag! det är till TH konserten! ;D
imorron så ska jag till pappa och eftersom han inte är hemma har jag huset för mig själv! på kvällen så kommer Elin och Johanna så det blir en najjs kväll! Det blir att laga kinamat och kolla på melodifestivalen!

Iaf titta o njut på sötnosarna i Tokio hotel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback