tjosan!

2010-02-18 @ 22:04:33
hej på er!

Idag var en allmänt bra skoldag tycker jag! :D
förutom matteprovet då! D:
Först var det bild :D jag fortsatte att rita mina löv ^^
sen var det håltimme o då satt vi i i korridoren och ritade, fick sällskap av Angelica och Coolingen där man satt!
Kul kul xD sen vare tyska, superenkelt läxförhör och sen film på tyskan! Efter det lunch, hamburgare o sen så flummade man med elin o johanna som vanligt!
SEN KOMMER DET BÄSTA.
Svenskan.
ni tänker säkert "vafan är så kul med svenska?"
Jo, för det var idag, den 18 februari som vår svensklärare erbjöd vår klass , 9B att åka på Polen resa... OCH GISSA OM DET SKA BLI KUL :D
det ska bli så kul som faen!
:D

Sen vill jag bara klaga av mig lite på spotify.
De kör med sin jävla reklam 24/7 bara för att man ska köpa premium, men vem fan är så idiotisk att den köper  spotify premium? det är ju svindyrt!
nej, antingen får man lyssna eller så får ma ta musiken på datorn som jag senaste tiden valt att göra då jag verkligen inte står ut med reklamen vissa stunder från spotify.
Sen har de ju inte alla låtar heller.... Som soundtracket till Alice in wonderland, eller tokio hotels låt Träumer.....
irriterande...
o på slöjden idag så skulle alla välja något att lyssna på. Slöjdläraren skrev in Tokio Hotel. TVÅ SEKUNDER IN PÅ DERAS INTRO BÖRJAR FOLK KLAGA UTAN ATT ENS VETA VILKA DET ÄR.
Asså jag blir så arg!
ni fattar kanske inte hur jävla dålig jag tycker er musik är..... jag kanske inte orkar höra en massa technoblandad hip hop pch sånt.....det SUGER.
Men om jag skulle klaga så skulle det bli ett jävla liv. Jag håller käft när ni spelar er musik... även jag gärna vill gå och stänga av ... men jag gör det inte, för jag accepterar att ni lyssnar på det. Men nej, ni kan inte göra så tillbaka...
väldigt generöst....

suck.

iaf så ha en bra kväll hörni!
imrn är jag ledig och tänkte dra med johanna till stan o flumma lite :D
fett kul, på lördag blire till elin och kolla på melodifestivalen!
hejs svejs!

Kommentarer

Postat av: Johanna das cooling 8D

FÖR... VI... SKA ... TILL POLEN (8) (melodi till pojkarna som busar)

2010-02-24 @ 15:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback