Var e vargen?

2010-02-12 @ 20:37:45

tjosan hoppsan!

jo, jag har funderat på detta många gånger.
Varför är vi svenskar så konstiga?
Som igår tillexempel. Då satt jag och kollade på när svenska kändisar som Plexus från Gladiatorerna och Magnus Bäcklund från Fame och en massa andra svenska kändisar åkte olika banor med långskidor och sånt!
Liksom....vart får vi svenskar allt ifrån?
Och inte tala på alla konstiga låtar vi svenskar tillverkar!
Dem är inte normala.... så är det bara. Så alla svenskar där ute (inklusive mig själv) det är bara att inse! Vi är inte kloka. Men så har det nog alltid varit... eller vad tror ni?
Det är nog bara utländska artister som kan göra normal musik, för om de utländska skulle fatta vad våra svenska låtar betydde skulle de ligga på golvet i döskratt nu...... det är nästan pinsamt att vara svensk ibland!
Som tillexepmel så finns det en massa om tre tums skit i ett två tums rör, och om du vill bli min fu ska jag ta dig här o nu och varför inte nämna Får man ta hunden med sig till himlen? eller hur den nu går!
Hahaha ja herregud säger jag bara!
Därför slänger jag in en video med en låt som pappa själv tycker är skitbra! och den bevisar att svenskarna inte är så normala som folk tror.....vi täcker över det med en mask!  Men alla kan ju inte vara perfekta!

Var e vargen? - Imperiet

 

 

Puss på er!


Kommentarer

Postat av: Majs :D

Vi svenskar är fan inte kloka för fem ören xD

2010-02-12 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback