Bio! :D

2010-01-03 @ 20:55:52
Hejsan allihopa!

Idag hart jag typ inte gjort så mycket, slappade och skrev lite av min uppsats om designade barn.
Men jag blev så grymt arg sen!
Vem fan vill designa sina barn?
Vem fan vill välja hur långa de ska bli, intelligens, ansiktsdrag , personlighet och sånt?
Barnen ska väl fan få bli som de själva vill och vara!
Fyfan ... osså läste jag nån artikel också....
åååh jag vill inte ens nämna vad den handlade om för jag blev så arg!
Iaf så kom Elin till mig vid fyratiden sen , hon räddade mig från designade barn som ständigt var efter mig xD
Vi drog till bion o köpte biljetter till Göta Kanal 3.
Den var asrolig!
Vi skrattade ihjäl oss som fan xD
Värd att se absolut!
Sen bestämde vi att vi ska se snabba cash som har biopremiär fredagen den 15 januari. Vi tänkte gå på premiären (=
för er som inte sett trailern till snabba cash så slänger jag in den så kanske ni blir intresserade av att titta.
En av huvudpersonerna är Joel Kinnaman född 25 november 1979.
Ganska ung person som medverkat i en rad filmer.
Superbra skådis och passar verkligen att spela folk i den "kriminella" världen!
Han har även medverkat i andra avenyn och de 6 senaste filmerna om Johan Falk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback