FLUMM VID DATORN!

2010-01-22 @ 22:07:43

Hej!
Jag är seriöst HYPPEEERRRR
och då vill ni inte se mig...
seriöst...
sitter framför datorn och typ mimar till musiken och fjantar mig xD
Allt detta är powerkingens fel..... stavas det så?
Ah iaf så drack jag en och nu är jag.... ja som jag är.
Det var jag ju alltid men ändå...
SWEEET DRREEAAAAMSSSS
aah... ni ser...
min iaf så har skoldagen varit.....hyfsad faktiskt!
Vi gjorde nån musig sak med glass och frön o äpplen o grejs i hemkunskapen, sen hade vi idrott.
men jag gjorde inte så mkt där .
O sen liet So och sen dryg No...ah o ja....
nu är jag såhär XD
har ätit godis och grejer så jag är mätttt
men iaf så ska jag fortsätta med det jag gör.
fortsätt läsa!
Puss på er !

En liten bild på mig från i somras (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback