Kalmar! :D

2010-01-06 @ 21:02:27
Hjsan alla läsare!

Idag har vi varit i Kalmar!
och jag är så sugen på att åka in till stan och shoppa lite nya kläder!
Skulle inte vara helt fel nu!
Skulle gäran åka in imorron så vi får väl se om Elin svarar annars blir det en runda på fredag kanske!
Nu börjar ju snart vårgrejerna komma in så det ska bli kul att köpa lite nytt då med!
Elin och jag funderar på om en resa till Ullared kanske skulle vara något?
Skulle inte skada iaf!
I Kalmar var jag inne på Hansa city, Mode och kollade lite och sen var vi ju såklart på IKEA ;)
Droglåten idag var Für immer jetzt och vi får väl se om det håller i sig tills imorron!
Imorgon ska jag inte iväg nånstans (om inte elin hör av sig)
Så det blir förmodligen rensning av garedroben och leka lite med kläderna som finns där!
Ny kamera också så jag kommer att lägga upp lite roliga bilder på vad jag hittar för nått!
Kommer uppdatera bloggen ofta imorron så ha det så kul cykelhjul!
Tack och hej för mig !
nu är det Sprängaren på tv 4 så jag ska ta o kolla på den (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback