22 juni 2010

2010-06-22 @ 12:49:48
Hejj!
ledsen för dålig uppdatering men har varit lite busyyy!
iaf så har jag nu slutat grundskolan ju! fett najjs!
sommarlovet har precis börjat och jag ska göra så gott jag kan för att få det helt awesome!!
i torsdags och fredags så tältade "klassen". Det va rmeningen att hela klassen skulle kommit men vi blev en tredjedel!
och sedan drog nårra så vi var bara 4 som tältade!
iaf så var det helt awesome!
vi hade fett kul!
och på torsdag är det lövmarknad och den kommer att spenderas med Elin och Josefine! <3
vi kommer ha superkul!
nej nu ska jag inte sitta vid datorn mer, Elin kommer snart och jag har stekt ute i solen!
vi ska se om det går att bada...årets första dopp isf!
huuu!
iaf så försvann den fina solen men den kommer ngo fram när som helst igen!
väldigt varmt och skönt idag!
hoppas på lite färg!

ha det bra!
hejjjs<3

Kommentarer

Postat av: sandra

Kolla min blogg!



Skriver om koreansk pop! :)

Om du tkr om de lär du gilla min blogg! :)

Om du inte vet vad de är kika in och lyssna!

You may like it! :)

2010-07-18 @ 03:38:52
URL: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback