hej hjejjj

2010-03-29 @ 12:59:24
hejsan hejsan på er!

nu är det äntligen påsklov o jag har sett fram emot det jättemycket,
men nu när det väl börjat så.... ja då finns det ingenting att göra!
tänkte ta mig en liten promenad, kom på att jag inte har kameran här så jag får gå utan den.
o svensson svarar ju inte på mitt sms så jag får bara tråka hela dagen -.-
spelade lite playstation innan men wow vad kul det är när man är ensam...eller inte.
aja, ni får ha det så bra!
och rösta på denna!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer

Postat av: IDA

Nej men vilken snygg! :D

2010-04-16 @ 16:56:14
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback