7 oktober 2010!

2010-10-07 @ 19:41:01
Hej hej!!

Ledsen att jag inte skrivit på länge, ska försöka ändra på det och uppdatera mera nu!
Kommer bli ett Youtube-klipp per dag, hiss och diss och en massa andra niceiga saker!!! :D
Idag vare skola först, kort dag så jag slutade 11.20 och sen tog jag bussen hem till pappa!
ja, jag kollade typ på djävulen bär prada. Men jag somnade och sen så vaknade jag lagom till jag skulle göra tacopaj! den blev lika god som sist! :D
Och mamma var här nyss och lämnade min skena till tänderna!
Ja, det var ju inget intressant så jag tänkte slänga upp dagens hiss och diss nu!

Hiss: Dagens hiss går till.... Sängen!
- haha, finns det något skönare såna här grå dagar än att lägga sig i sängen?

Diss: Dagens diss går till.... Folk som tror de är något!
- Seriöst, de kan driva mig till vansinne.


Ska vi passa på och slänga upp dagens YT klipp?
Ja det gör vi!



Jag måste bara säga att jag är såå kär i den där hunden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback