Söndaag

2011-08-28 @ 12:01:20
hejsan!

Söndag idag och snart var ännu en underbar helg slut.
Det börjar dra ihop sig mot september då jag och Elin drar till stockholm!
idag blir det bara att vara hemma och fixa lite, har bäddat om i sängen så jag riktigt längtar efter att krypa ner där ikväll!
igår var det jobb hos mormor som gällde och jag blev lite rikare vilkert kan behövas när man inte får något studiebidrag..
Senare idag ska jag baka goda cupcakes som jag slänger in bilder på sen!
Och ikväll ska jag försöka fixa en design till bloggen som verkligen behövs! har inte haft tid innan men ikväll ska jag nog hinna ta mig tid för det, samt lite skolarbete står på schemat :)

ha det bra sålänge! Bill kaulitz i japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback