Hemmaaa

2011-10-27 @ 09:51:56
I tisdags var jag med i en lätt bilkrock.
Ingen skada skedd förutom lite ont i nacke och rygg, men så kan det ju bli lite.
Detta skedde på väg till skolan, men jag begav mig ändå dit och gjorde mitt svenskaprov, så så farligt vare inte, men det skapade tydligen oro hos folk, men jag mår bra så ni vet!
Chillade i skolan igår och fick i order av min lärare att om jag hade ont skulle jag inte gå till praktiken.
Så idag är jag hemma o ta't lugnt!
har fått i uppdrag av mor min att göra biffar till hon kommer hem :)
vi får la se hur det går :)
Iallafall så ska jag nu börja dagen med att kolla på Strandvaskaren och sedan kanske jag sätter mig och pärlar, hahaha det är som terapi för mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback