Vintage!

2011-09-01 @ 21:34:04
jag har gått och blivit kär i att göra Vintagebilder i photoshop!
jag är inte den bästa på photoshop då jag har dålig fantasi och då jag aldrig har ro till att sitta o leta efter allt jag söker och vill fixa.
men övning ger färdighet!
jag är ägare av photoshop elements 6 ,samt photoshop Cs 3.
angående photoshop är jag den som nöjer mig med att ändra kontraster och färgredigera lite.
Bara såna saker gör en hel bild och just nu är min grej det här med vintagebilder!
att få de lite gulaktiga och se riktigt gamla ut är sååå snyggt!
Och eftersom världens bästa tvillingar bill och Tom Kaulitz fyller 22 år idag så tog jag dagen i ära och redigerade en födelsedagsbild till dem!
men dock kan jag inte bestämma vilken som är snyggast..
men jag slänger upp de här nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback